jednoduchost

V jednoduchosti a přirozenosti  je krása a kouzlo. Čím více úspěchu a širší záběr, tím je její udržitelnost složitější. Má hodnota jednoduchosti je přes transparentnost, přímočarost a čistotu komunikace.


odlišnost

Odlišný přístup je má celoživotní hodnota. Ctím pravidlo úspěchu a spokojenosti přes originalitu. V podnikání aplikuji nasbírané zkušenosti avšak s přídavkem mé vlastní originality i s ohledem na rozdílnost partnerských subjektů.



klientské portfolio

Exkluzivita, v rámci segmentu, značky či geografie je samozřejmostí. Zamezuji střetu zájmů již ve fázi dohody o podmínkách spolupráce s klientem a počet klientů je přirozeně limitován.


  • automotive 
  • logistika
  • mobilita
  • servisní služby


pragmatický přístup

Screening. Poznání, pochopení a infiltrace do prostředí společnosti / klienta. Seznámení se s výrobky; lidmi, co za nimi stojí; servisem, jenž klient nabízí. Posouzení stavu a směru rozvoje. 


  • rozbor stavu společnosti, konzultace oblastí rozvoje
  • stav a vývoj trhu, pozice společnosti mezi konkurenty 
  • představení konkrétních kroků spolupráce a cílů
  • realizace dohodnutých opatření, vyhodnocování


rozvoj byznysu

Partnerství v oblasti vedení, transformace či dílčích změn ve společnosti dle originálně definované metodiky. Zaměřuji se na tyto klíčové oblasti:


  • definice strategievedení a rozvoje byznysu
  • efektivní sestavení pracovních týmů a kompetencí v závislosti na cílech společnosti
  • využití nezbytných nástrojů digitalizace pro zefektivnění byznysu 
  • provokace inovativních řešení ve svěřené oblasti působnosti