jednoduchost
V jednoduchosti a přirozenosti je krása a kouzlo. Čím více úspěchu a širší záběr, tím je její udržitelnost složitější. Má hodnota jednoduchosti je přes transparentnost, přímočarost a čistotu komunikace.
odlišnost
Odlišný přístup je má celoživotní hodnota. Ctím pravidlo úspěchu a spokojenosti přes originalitu. V podnikání aplikuji nasbírané zkušenosti avšak s přídavkem mé vlastní originality i s ohledem na rozdílnost partnerských subjektů.
klientské portfolio
Exkluzivita, v rámci segmentu, značky či geografie je samozřejmostí. Zamezuji střetu zájmů již ve fázi dohody o podmínkách spolupráce s klientem a počet klientů je přirozeně limitován.
- automotive
- logistika
- mobilita
- servisní služby
pragmatický přístup
Screening. Poznání, pochopení a infiltrace do prostředí společnosti / klienta. Seznámení se s výrobky; lidmi, co za nimi stojí; servisem, jenž klient nabízí. Posouzení stavu a směru rozvoje.
- rozbor stavu společnosti, konzultace oblastí rozvoje
- stav a vývoj trhu, pozice společnosti mezi konkurenty
- představení konkrétních kroků spolupráce a cílů
- realizace dohodnutých opatření, vyhodnocování
rozvoj byznysu
Partnerství v oblasti vedení, transformace či dílčích změn ve společnosti dle originálně definované metodiky. Zaměřuji se na tyto klíčové oblasti:
- definice strategie, vedení a rozvoje byznysu
- efektivní sestavení pracovních týmů a kompetencí v závislosti na cílech společnosti
- využití nezbytných nástrojů digitalizace pro zefektivnění byznysu
- provokace inovativních řešení ve svěřené oblasti působnosti