sen

Každý si svůj život skládá po svém. Ten můj je o emocích, cílech a seberealizaci. Když jsem byl malý, hrál jsem si převážně s auty, jako každý kluk. U mne ale auta přerostla v celoživotní vášeň. Když jsem si koupil své první auto, mělo ke snu daleko. Bylo více než 25 staré, velmi poruchové, ale stejně jsem z něj měl radost, jako by to byl nejmodernější supersport. Hned po několika týdnech mi však bylo jasné, že potřebuji víc... potřebuji mít lepší auto, potřebuji znát více aut, potřebuji cestovat, potřebuji být neustále mobilní a potřebuji žít v pohybu.

srdeční záležitost

Stal jsem se součástí japonské kultury a přijal japonský styl práce nejhodnotnější automobilové značky světa. Více jak jedenáct let jsem spojil se značkou, kterou symbolizuje preciznost, orientace na kvalitu a také rudá barva. Načerpané znalosti u importéra vozů pro ČR i SR v produkt-marketingovém týmu jsou základem mé vnitřní filozofie dodnes. I nadále vidím za svou prací v každých souvislostech ony chytré pilíře "kaizen" a "genchi genbutsu".

Dostat zodpovědnost řídit dealerství v necelých třiceti letech byla velká výzva. Jak pro majitele společnosti, tak pro mne. Jedno z nejsilnějších a nejpragmatičtějších období, ale i období ekonomické krize. Stali jsme se jedním z nejvýznamnějších prodejců vozů pro značku. Podařilo se rozšířit počet autosalónů a týmů skvělých loajálních lidí. Společnost byla a je oceňována zákazníky nejvyšší úrovní spokojenosti. To vše v krásném prostředí jižních Čech a Plzeňska. 

široký rozhled

České zelené zlato, německý styl práce a především zahraniční zkušenost. Značka s okřídleným šípem, jejíž úspěch byl několikrát trnem v oku i u hlavních akcionářů. Podílel jsem se na tvorbě prodejní strategie jednoho z největších českých zaměstnavatelů, zodpovídal jsem za prodeje na vybraných trzích západní Evropy, zastupoval společnost v zahraničí a vytvářel nové prodejní formáty.

Rusko je země neuvěřitelných protikladů, země možného i nemožného. A především země příležitostí. Zastupovat společnost na ruském trhu, aklimatizovat se do místní společnosti a vytvářet inovativní řešení maloobchodu je obecně fain. Implementovat však představy z powerpointu do reálu je v mé terminologii difain.  Definovali jsme a uvedli v život nový unikátní interaktivní formát dealerského byznysu, vytvořili silnou síť a katapultovali prodeje a finanční výsledky značky v zemi do vyšší sféry.

Jak doma, tak v Rusku jsem se mohl vždy spolehnout na pečlivě sestavený a dobře zamotivovaný team. Získal jsem důvěru managementu značky i lokálních obchodních partnerů - investorů.

dále v pohybu

Korporátní svět byl v mém případě pestrý. Stovky letů, nespočet jednání, život v hotelech, na letištích, v barech a v restauracích. Konference, nasvícená pódia a večírky. Velký svět přinesl velké zážitky. Velký korporátní svět byl ale vykoupen svazujícími procesy, pomalým rozhodováním, minimálním pragmatismem, nesmyslným stresem a někdy absencí domova, rodiny a blízkých přátel. 

Když jsem se zamýšlel nad úrovní nabytých zkušeností, životními hodnotami a stavu splněných cílů, bylo mi jasné, že potřebuji začít tvořit něco nového a smysluplného.  Potřeboval jsem zase uvést své představy do života. Proto jsem si vytvořil difain.

Promyšlený rozvoj byznysu v oblastech automotive, mobilita a jejich servisy. Přináším zpět původní význam servisu pro zákazníka s lidským přístupem.

 Zaměřuji se na řízení a rozvoj společnosti. Pomáhám najít a stanovit:

  • směru byznysu
  • rizika a příležitosti
  • správnou motivaci a efektivitu
  • zdravou chuť a přístup k inovacím

 se společným cílem, mít se fain!