sen

Každý si svůj život skládá po svém. Ten můj je o emocích, cílech a seberealizaci. Už jako kluk jsem si našel zájem o auta, kola, lyže a prostě vše na čem se dalo rychle jezdit. Auta však přerostla v celoživotní vášeň. Když jsem si koupil své první auto, mělo ke snu daleko. Bylo více než 25 staré, velmi poruchové, ale stejně jsem z něj měl radost, jako by to byl nejmodernější supersport. Hned po několika týdnech mi však bylo jasné, že potřebuji víc... jezdit lepším autem, poznat svět, být neustále mobilní a žít v pohybu. A tak jsem zvolil život v automotive.

srdeční záležitost

Stal jsem se součástí japonské kultury a přijal japonský styl práce nejhodnotnější automobilové značky světa. Více jak jedenáct let jsem spojil se značkou, kterou symbolizuje preciznost, orientace na kvalitu a také rudá barva. Načerpané znalosti u importéra vozů pro ČR i SR v produkt-marketingovém týmu jsou základem mé vnitřní filozofie dodnes. I nadále vidím za svou prací v každých souvislostech ony chytré pilíře "kaizen" a "genchi genbutsu".

Dostat zodpovědnost řídit dealerství v necelých třiceti letech byla velká výzva. Jak pro majitele společnosti, tak pro mne. Jedno z nejsilnějších a nejpragmatičtějších období, ale i období ekonomické krize. Stali jsme se jedním z nejvýznamnějších prodejců vozů pro značku. Podařilo se rozšířit počet autosalónů a týmů skvělých loajálních lidí. Společnost byla a je oceňována zákazníky nejvyšší úrovní spokojenosti. To vše v krásném prostředí jižních Čech a Plzeňska. 

široký rozhled

České zelené zlato, německý styl práce a především zahraniční zkušenost. Značka s okřídleným šípem, jejíž úspěch byl několikrát trnem v oku i u hlavních akcionářů. Podílel jsem se na tvorbě a implementaci prodejní strategie naší značky v zemích jižní Evropy a Blízkého východu. Zodpovídal jsem za plánovaní a prodeje na vybraných trzích západní Evropy. Zastupoval jsem společnost a vytvářel nové prodejní formáty v Rusku, kde jsem žil tři roky.

Rusko je země neuvěřitelných protikladů, země možného i nemožného. A především země příležitostí. Zastupovat společnost na ruském trhu, naučit se tam žít a vytvářet inovativní řešení maloobchodu je obecně fain. Implementovat však představy z powerpointu do reálu je v mé terminologii difain.  Definovali jsme a uvedli v život nový unikátní interaktivní formát dealerského byznysu, vytvořili silnou síť a katapultovali prodeje a finanční výsledky značky v zemi do vyšší sféry.

Jak doma, tak v Rusku jsem se vždy mohl spolehnout na pečlivě sestavený a dobře zamotivovaný team. Získal jsem důvěru nejvyššího managementu značky i lokálních obchodních partnerů - investorů.

dále v pohybu

11 let s japonskou značkou, 9 let v té české s německými vlastníky. 15 let ve vedoucích pozicích. Bohatá byznysová zkušenost v celém obchodním řetězci (dealer - importér - výrobce). Znalost mnoha kultur. Rozmanitost spolupráce s partnery v západní Evropě, na Blízkém východě či v Rusku. Nespočet jednání, spousty splněných cílů. Korporátní svět byl v mém případě pestrý. Žil jsem v hotelech, na letištích, v barech a v restauracích. Časté konference, nasvícená pódia a večírky. Působení ve velké korporaci přineslo velké zážitky, ale také svazující procesy a pomalá rozhodování.

Když jsem se zamýšlel nad úrovní nabytých zkušeností, životními hodnotami a stavu splněných cílů, rozhodl jsem se vystoupit z velké korporace a pokračovat dále více nezávisle. Potřeboval jsem zase vyšší rychlost rozhodování a koncentrovat se na smysluplné projekty, které mne baví. 

Vytvořil jsem difain, značku symbolizující moji další kapitolu profesního působení.

Promyšlený rozvoj byznysu v oblastech automotive, mobilita, logistika a jejich servisy. 

 Zaměřuji se na řízení a rozvoj společnosti. Pomáhám najít a stanovit:

  • směru byznysu
  • rizika a příležitosti
  • správnou motivaci a efektivitu
  • zdravou chuť a přístup k inovacím

 se společným cílem, mít se fain!